• БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking

CONCORDBANK відкриває двері для нових співробітників.

CONCORDBANK – це не тільки об’єднання інноваційних технологій, зручних рішень та сучасних змін, це довірчі відносини між командою та нашими партнерами.

Команда CONCORDBANK – майстри своєї справи, які цінують час, шукають шляхи вдосконалення своєї роботи та досягають найвищих результатів.

Розпочинаючи роботу з нами, ви почнете нову сторінку своєї історії, тут будуть оцінені ваші зусилля, розкриті таланти, виявлені навички, знайдені надійні партнери та добрі колеги.

Ми вважаємо, що люди є найбільшою цінністю компанії. Ми надаємо простір і необхідні інструменти для розвитку ваших здібностей, висунення нових ідей і розкриття потенціалу.

Приєднайтесь до нашої команди – і напишіть історію, якою можна пишатись!

Посада Відділ Обов'язки Вимоги

Головний фахівець з бізнес-процесів

 

 

Департамент стратегічного розвитку

  • Аналіз бізнес-вимог.
  • Розробка нових бізнес-процесів та участь у їх документуванні, оптимізація наявних у банку процесів.
  • Розробка технічних завдань щодо автоматизації наявних бізнес-процесів.
  • Розробка методичних матеріалів та методологічний супровід опису бізнес-процесів банку
  • Освіта – вища (бажано економічного чи математичного профілю).
  • Досвід роботи на посаді бізнес-аналітика, фахівця з бізнес-процесів.
  • Досвід роботи з документацією — архітектура проєкту, написання ТЗ, розуміння бізнес-процесів, написання інструкцій.
  • Знання нотацій BPMN, EPC, VAD.
  • Знання техніки моделювання бізнес-процесів, принципів інтеграції та обміну даними між інформаційними системами.
  • Навички проведення презентацій

Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб

 

 

Відділення № 3

  • Здійснення первинного фінансового моніторингу.
  • Комплексне, якісне та повноцінне обслуговування клієнтів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Надання інформації про продукти та послуги банку нинішнім та потенційним клієнтам
  • Освіта – вища (бажано економічного чи фінансового профілю).
  • Досвід роботи в банку – від 3 років, досвід роботи з юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, нерезидентами.
  • Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
  • Гарні комунікативні навички.
  • Відповідальність, уважність і ретельність у роботі.
  • Уміння працювати в команді

Фахівець відділу моніторингу карткових операцій

 

 

Департамент платіжних карток

  • Моніторинг карткових операцій: виявлення, попередження шахрайських операцій.
  • Перевірка торговців (МПС, Мін’юст тощо).
  • Змінний графік 2/2
  • Освіта – вища.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді: моніторинг карткових операцій, перевірка торгового та інтернет-еквайрингу.
  • Досвід роботи в підрозділах функціонально пов'язаних з фрод-моніторингом, процесингом, транзакційним бізнесом або в технологічному підрозділі комерційного банку за напрямом розвитку/супроводження/підтримки карткових систем, продуктів та сервісів.
  • Здатність за станом здоров’я працювати в нічний час.
  • Знання банківського законодавства та розуміння внутрішніх банківських процесів

Менеджер з розробки продуктів бізнесу електронної комерції (продуктолог)

 

 

Управління електронної комерції

  • Розробка продуктів/проєктів Бізнесу електронної комерції (БЕК).
  • Супроводження наявних продуктів та проєктів (БЕК).
  • Супроводження та погодження проєктів (БЕК).
  • Формування бізнес-вимог (технічних завдань) для напряму ІТ та інших підрозділів банку.
  • Взаємодія з підрозділами банку під час розробки та впровадження проєктів.
  • Робота з документацією бізнесу (підготовка, актуалізація).
  • Аналіз ринку електронної комерції.
  • Визначення трендів розвитку електронної комерції
  • Освіта – вища (бажано економічного чи фінансового профілю).
  • Досвід роботи в банківській системі –від 1 року за напрямом діяльності електронна комерція, кредитування корпоративних клієнтів.
  • Розуміння бізнес-процесів.
  • Навички ведення переговорів.
  • Знання ринку електронної комерції (бажано).
  • Знання нормативних актів НБУ, норм чинного законодавства.
  • Уміння працювати в команді.
  • Англійська мова – Intermediate

Фахівець контакт-центру

 

(Дніпро, вул. Староозацька, 37)

Відділ клієнтської підтримки

  • Спілкування з клієнтами – юридичними особами в месенджерах і телефоном.
  • Якісна консультація клієнта.
  • Вирішення питання клієнта з першого звернення
  • Від 20 років;
  • Досвід роботи в call-center – від 1 року.
  • Вільне володіння українською та російською мовами

Головний фахівець (супервізор)

 

(Дніпро, вул. Староозацька, 37)

Відділ клієнтської підтримки

  • Керування командою фахівців кол-центру, контроль роботи операторів.
  • Контроль дотримання якісних показників обслуговування.
  • Допомога в навчанні операторів
  • Досвід роботи супервізором в call-center – від 1 року.
  • Уміння керувати командою.
  • Уміння швидко навчатись

Фахівець відділу підтримки користувачів та моніторингу

 

(Дніпро, пл. Троїцька, 2)

Департамент інформаційних технологій

  • Встановлення, налаштування, адміністрування ОС Windows 7, 8, 10, офісних пакетів.
  • Встановлення нових робочих місць.
  • Підтримка корпоративної пошти.
  • Налаштування принтерів/сканерів, заміна картриджів
  • Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2 років.
  • Розуміння принципів роботи стека протоколів TCP/IP й основних мережевих сервісів DNS, DHCP, VLAN, VPN.
  • Розуміння протоколів HTTP, FTP, POP3, IMAP, SMTP.

Проєктний менеджер

 

(Дніпро, вул. Старокозацька, 37)

Управління проєктами

  • Впровадження та розвиток проєкту «Електронна система контролю».
  • Складання плану проєкту відповідно до пріоритетів та контроль його виконання.
  • Призначення доопрацювань розробнику системи.
  • Реалізація БУР.
  • Підтримка користувачів системи.
  • Збір зворотного зв’язку.
  • Аналітичний аналіз.
  • Ведення документації, координація роботи підрозділів
  • Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2 років.
  • Знання принципів Agile.
  • Системне мислення, вміння знаходити спільну мову як з колегами та партнерами, так і з замовником.
  • Уміння грамотно відстоювати свою точку зору, гнучкість, ініціативність, наполегливість і відповідальність.
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності.
  • Технічний бекграунд (буде плюсом)

Юрист (e-commers)

 

(Дніпро, вул. Старокозацька, 37)

Юридичний департамент

  • Комплексна правова підтримка бізнесу в E-Commerce.
  • Договірно-правова робота (спеціалізація – IT-право, авторське право та суміжні права).
  • Повна юридична підтримка digital-напрямку діяльності банку, супровід договорів/правочинів від розробки до продажів IT-продуктів.
  • Супроводження питань щодо інтернет-бізнесу.
  • Забезпечення правової аналітики (підготовка аналітичних довідок, юридичних висновків) щодо ІТ-права, законодавства про авторське та суміжні права тощо
  • Вища юридична освіта.
  • Досвід роботи юридичного супроводу комерційної діяльності компанії – від 2 років.
  • Обов’язково досвід роботи у сфері digital (IT, електронні комунікації).
  • Знання MS Office, Outlook.
  • Відповідальність, висока працездатність, пунктуальність, аналітичні здібності

Фахівець з підтримки ORACLE DBA

 

 

 

  • Адміністрування БД Oracle.
  • Резервне копіювання та відтворення БД.
  • Побудова та обслуговування системи snandby (dataguard).
  • Моніторинг працездатності та performance tuning.
  • Взаємодія з розробниками ПЗ
  • Створення звітності про вирішення інцидентів у роботі ПЗ у частині БД Oracle
  • Освіта вища технічна.
  • Досвід роботи на посаді системний адміністратор, DBA – від 1 року.
  • Досвід інсталяції та експлуатації БД Oracle в операційній системі Oracle Linux.
  • Англійська мова на рівні роботи з документацією БД Oracle та письмове спілкування

Ризик-менеджер (Дніпро, Київ)

 

 

Департамент ризик-менеджменту

  • Підготовка внутрішніх нормативних документів з управління ризиками МПС.
  • Розробка інструментів/методики/моделей оцінювання ризиків МПС.
  • Запровадження процедури оцінювання ризиків МПС: ідентифікація, аналіз, моніторинг та звітування.
  • Взаємодія з розробниками в процесі налаштування програмного забезпечення для оцінки та моніторингу ризиків МПС
  • Досвід роботи в підрозділах платіжного бізнесу банку або процесингових установах.
  • Досвід з оцінки ризиків платіжних систем (бажано).
  • Знання нормативно-правових актів НБУ щодо управління ризиками.
  • Аналітичний склад характеру.
  • Досвід роботи в команді, комунікабельність

 

Умови, які ми забезпечуємо

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень оплати праці та бонуси.
  • Корпоративне навчання коштом банку.
  • Підтримка цікавих ідей та ініціатив розвитку, повага до вашої роботи, допомога колег з усіх питань.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми пропонуємо своїм співробітникам комфортні умови праці, динамічну робочу атмосферу, ми враховуємо всі ваші досягнення, в нашій компанії затишний, соціальний, стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Банк Конкорд — приєднайся до команди, підключись до Всесвіту!

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)